Ska bli full för kärlekens skull låter som en bra line.

Jag har ingen lust med något som har med rutiner och vardag att göra. Jag vill leva mitt liv som ett äventyr. Där spontanitet är ledordet för hur jag vill ha det. Jag måste få leva så, ett tag. Kanske att jag kommer på mig själv en dag om hur jag vill ha det. Om hur jag ska kunna leva en vardag och vara nöjd med det. För just nu kräks jag på allt som har med hemma, jobb & måsten att göra. Jag är iallafall en bit på vägen. Jag har en plan. Och om den blir av så kommer nog allt att lösa sig. Om cirka 2-3 veckor får jag veta hur jag ska göra. Och om beskedet är posetivt så kommer jag bli överlycklig!! Så jag får hoppas på det bästa.
Men på tisdag är det endast 1 vecka kvar tills jag åker till staterna. Närmare bestämt till Kaliforninen. Det är en dröm som går i uppfyllelse. Jag kommer stanna där i 3 veckor och mina dagar kommer där kommer fyllas med sol, bad, surf, vandring, hollywood, roadtrip, vin & sköna beachfester. Sen när jag kommer hem ska jag ta tag i mitt nästa projekt som förhoppningsvis blir av. Det kommer bli av, frågan är bara när.

Jag har tänkt mycket på ödet. Hur jag mer och mer tror på ödet. Det känns så mycket lättare att tänka att allt är ödet. För då slipper man känna att man skulle gjort si eller så och vad som hade hänt då. Istället lägger jag mina händer på ödets axlar och låter de spegla mitt liv. Så det ska bli spännande och se om ödet gör som jag vill..

Jag har egentligen för mycket att skriva. För mycket trams, som inte är ett dugg intressant att skriva här. Så jag struntar i det. Istället tänker jag sätta på lite sköna låtar och njuta av ett glas vin. Bara för att jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0