River en vacker dröm

Gårdagen kan sammanfattas som GRYMT. Hoffmaestro levererade precis som dem brukar. Dem fick verkligen igång publiken, så det var kul att få vara delaktig i det. 5-kampen var jättekul, men jag hade ju hoppats på att vinna med mitt lag, men så blev det inte. Vet inte om det var min roll som lagkapten som gjorde att det gick snett? Eller kanske mina lagkamrater som fått i sig lite för mycket jäger? ;) Hur som, så var det riktigt kul. Och några roliga åk blev det också. Så det är bara tacka och bocka för det trevliga sällskapet som hjälpte till att förgylla kvällen.

Idag har jag jobbat och nu tänkte jag ta tag i en städning av mitt rum. För jag ska nämligen få främmande. Eller främmande är fel benämning, det är snarare så att någon som vart borta ska äntligen komma hem igen. ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0