Hang with me.

Varför kan man inte få ha kontroll över sina känslor. Likväl som man har kontroll över vilken fot som ska ta det första fotsteget, vilken hand som du ska vinka med, vilken väg man ska ta eller vilken hårfärg man vill ha. Men när det gäller känslor så blir jag galen. Varför tänker jag som jag gör, varför reagerar jag starkare över vissa saker. Det är något jag vill ha svar på. Men det går inte. Så jag får helt enkelt bara acceptera läget.

Som jag trodde var Robyns Body Talk PT2 galet bra. Det finns en låt som jag är mer förtjust i än de andra. Den heter Love kills.



Snart drar jag antagligen ut och rensar skallen med en promenad.

Vi ses.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0