California here we come

Gårdagen blev inte annat än bra, som jag redan visste att den skulle bli. Det är alltid lika skönt att rensa tankarna med varandra och få kloka ord sagda. Idag tog jag tjuren vid hornen och snörade på mig joggingskorna. Jag tog mig runt 3an och det kändes faktiskt som jag flög fram. Riktigt skön känlsa! Så jag kom hem med ett riktigt stort leende. Tänk vad lite motion kan göra för humöret! Men sen efter det så har jag mer eller mindre legat som en zombie i sängen. Jag har funderat lite på vad jag ska packa. Men jag är lite tar-det-i-sista-minuten person, så jag lär stå här imorgonkväll med världens beslutsångest. Det är så sjukt vad tiden gått fort!! Det känns som jag bokade den här trippen bara för någon vecka sedan. Men så är inte fallet. Jag åker i alla fall på tisdag, tillsammans med mina kära vän Johanna. Och jag är sååå tacksam för att jag får åka med dig och vara en del av början på ditt äventyr. Det kommer bli grymt och vi kommer ha så kul som vi kan ha.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0