California, here we are.

Hallo!
Flygningen var plågsam och lång. Det kändes som en evighet, men tillslut så var vi framme och det var riktigt skönt att få lägga sig ner. Idag har vi vart nere på "The strand" som ligger en liten bit härifrån vi bor. Det var helt otroligt vackert och jag blir riktigt avundsjuk och folk bor så här fint. Men jag och Johanna låg iallafall nere vid beachen och solade lite. Sen så kom vi hem och solade lite till här på altanen. Vi brände vårt svenska skinn också, så vi ligger mer eller mindre som små kräftor nu. Men efter vi solat åkte vi till en matbutik och handlade in lite nödvändigheter. Sen när vi kom hem så blev det middag och efter det så låg vi utslagan i soffan och somnade. Så nyss vaknade vi upp och gått till sängs istället. Vi måste försöka komma in i rätt ridsrytm, så nu måste vi försöka somna igen. Jag tror att klockan är 00.30 här och i Sverige är den 09.30, så det tar ju en stund att vänja sig.
Nej nu ska jag somna in och vakna till kanske den finaste utsikten jag vaknat till.










/ Bye bye


Kommentarer
Postat av: Izabella

OKEJ INTE ALLS AVENDJSUK!! saknar dig bästaste!! Fortsätt uppdatera! PÖSS

2010-09-16 @ 09:40:42
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0